Dykker Kursus

Note: Mange dykkerskoler gør små hold af elever til 'Kvalitetshold'  det alene er ikke en model for kvalitet, ingen uddannelse er bedre end underviseren. Hos Carlsens Dykkercenter har vi sat kvalitet, sikkerhed, oplevelse og undervisnings metoder til en livsstil og vi tilstræber holdstørrelser på et nivea, hvor undervisningens kvalitet er i top, max 4 elever pr. hold, dette har været vores målsætning siden 1993 og dette er en målsætning som ønskes bevaret. Vores instruktører er uddannet på et meget højt nivea, og bliver løbende opdatet, for at blive holdt ajour med de sidste kvalitetskrav, husk dykning drejer sig om DIN sikkerhed.

• Kurser i fridykning vil starte omkring marts
  • Efter 1 august starter vores vinterhold, teori aftener, og bassin, med afslutning i åbent vand
  • medium Januar.
  • Nitrox kursus start hver måned
  • Kursus plan på nye Padi kurser snart færdige, og klar til Booking.
  • Der vil løbende blive afholdt AOWD og Divemaster kurser, ring 98 17 41 66 for yderlig info, og spørg efter Hans eller Christian, som er uddannelses ansvarlig.
  • Danmarks ældste dykkerskole, vil fremover få en mere fremtrædende position, vi vil skærpe og højne kvaliteten betydelig og alle vore priser er "ALT INKLUSIVE"  Kvalitet til en pris som kan betales.Al aktivitet, Ture og rejser vil senere på året blive afholdt i Aalborg Dykkerskole, en afdeling under Carlsens DykkerCenter (25 år gammel skole)
  • Alle Dykkerkurser vil fortsætte uændret, som tidligere.
  • Tag et GRATIS dykkercertifikat.
  • Køb af komplet sæt kvalitets dykkerudstyr til KUN kr. 16.495,- så giver Carlsens Dykkercenter dig et Open Water Diver certifikat, kvit og frit !!   VÆRDI kr. 3.865,- Udstyrspakken inkludere:
  • 6,5 mm helvåddragt m/fast hætte, BCD vest, Regulatorsæt med 1. & 2. trin samt octopus og manometer med dybdemåler, neopren støvle m/lynlås, neopren 5 finger handsker, hælremsfinner, 12 kg coated bly, blybælte, maske og snorkel.
  • Inkl. et PADI/SSI Open Water Diver dykkercertifikat alt inkl. ! !
  • Kom ind i butikken og se hvad dykkerpakken består af og hør mere om uddannelsen, dit første skridt på vej til store oplevelser.
  • Tlf 98 17 41 66

Avanceret søgning